mandag 8. desember 2008

Ski 9: 8. Desember 2008

Endelig ut på ski igjen, etter lett forkjølelse etter Rødtind-tur forrige lørdag. Klassisk til Coop-skilt. Dårlig form etter over ei uke opphold. Fremdeles like flotte forhold. Dårlig samvittighet for man ikke har kommet seg ut over en så lang periode.
Gode ski idag, såvidt minusgrader, godt feste og god gli. Skulle vært i bedre form, regner med det løsner ganske fort igjen.
Siden de gamle, hvite Madhus-skiene fungerte så godt var det ekstra trasig at jeg tråkka av den ene skia over ei grøft når jeg var tilbake ved barneskolen. Men de er som sagt over 20 år gamle og var blitt rimelig dårlige allerede i fjor. Skal jo noe til for å bære en kraftig kropp :-)
Det går nå hardt ut over skiparken, så det må vel gjøres noe nyinnkjøp til våren. Og nå må det klargjøres flere par, nyere skipar.
Får vel sende en mail til Geir Ludvig Aasen og høre om ikke jeg kan få kjøpe noen par av han, nå som jeg har fått høre at jeg er i slekt med han, som har 27 starter i World Cup :-)

Ingen kommentarer: