torsdag 15. januar 2009

Ski 24: Torsdag 15. Januar 2009

Klassisk til Slettaelva. Gikk lett og ledig til Coop skilt på 25-26 min. Da var det bare å peise på videre bort til løypeenden. Var kommet endel snø etter at løypa var kjørt opp idag, så det var langt fra perfekt føre, men mykt og fint for mosjonsløpere. Brukte 45 min bort, noe som må være brukbart med svært løse forhold fra Djupelva, ikke mulig med noe skikkelig fraspark. 35 min. på retur. Hadde nok bra ski i forhold til føre.
Bra økt etter først ha gått bak fresen i en time. Igår var det kommet et voldsomt snøvær på dagen så fresa sikkert i en og en halv time.
Ikveld var det handletur på OBS, hvor jeg kjøpte nye lange carbonstaver for skøyting til den vanvittige pris 199kr. Kan ikke tenke meg de varer mange turene, var ikke enkelt og feste håndtakremmen, men man kan jo ikke forlange alt. De må nok testes ut i helga.

Ingen kommentarer: